July 12, 2012

Testimoni

TESTIMONI


Puan vimala seorang suri rumah.. dulu berat beliau 55kg masa awal-awal berkahwin. Disebabkan susah untuk mendapat zuriat beliau diberi oleh Doktor ubat-ubat hormon untuk subur. Dengan penggunaan ubat-ubat tersebut, berat beliau mencecah kepada 98kg dan semasa melahirkan anak beratnya 139kg.. beliau malu untuk keluar rumah kerana gemuk, dan hanya terperap di rumah sahaja. Berbagai usaha untuk menguruskan badan telah beliau cuba. Dia dah habiskan duit dia hampir RM100ribu utk kurus.. semua produk dia dah cuba, tapi bila berhenti naik balik 2x ganda.. semua pembedahan dia dah buat tapi tak berhasil jgk.. Disebabkan beliau gemuk, suaminya telah meninggalkan dia dengan anak-anak… memang sedih kan bila suami kita ceraikan kita kerana kita gemuk…
AKHIRNYA… beliau telah diperkenalkan oleh seorang kawan dengan satu produk untuk mengurukan badan… hanya mengeluarkan wang yang sedikit beliau dapat mengurukan badan 5kg dlm masa 1 minggu… JAWAPAN UTK KURUS DENGAN SELAMAT IALAH SLIM DIET II… sekarang dlm masa 10 minggu sahaja dengan menggunakan produk Slim diet 2 beratnya sekarang tinggal 75kg (hilang 64kg!!!!).. Sekarang beliau tidak lagi malu untuk keluar rumah..
Cayalah SD2 (SlimDiet2) bantu Puan Vimala turun kepada 75kg from 139kg dalam masa 10minggu (Lost 64kg!!), she gets back her LIFE, get NEW IMAGE, NEW FRIENDS, NEW HOPE and NEW INCOME!!
Masalah yang paling saya benci ialah susah untuk turunkan berat badan. Sudah 10 tahun saya menderita untuk kurus dan cantik seperti masa remaja dulu. Badan saya cepat dan senang gemuk tetapi nak turunkan berat 1kg dalam sebulan pun memang amat sukar sekali. Saya telah mencuba berbagai jenis produk untuk kurus. Yang terpaksa telan sampai nak muntah pun ada.. yang minum produk dia dan terpaksa berlapar pun ada, sampai saya kena gastrik.. ubat tahan selera makan pun ada, memang boleh turun berat kerana tak makan, tapi bila berhenti berat saya bertambah lagi banyak… dan juga telah mengikuti program di slimming center yang terpaksa saya bayar hampir berpuluh-puluh ribu semata-mata nak kurus.. tapi saya kecewa…
Selepas mencuba produk SLIM DIET II, saya dapat menurunkan berat badan sebanyak 8kg dalam masa 3 bulan, dan walaupun berat saya dah tak turun lagi sekarang, tapi saiz badan saya mengecil dari hari ke sehari.. sekarang saya boleh tersenyum kerana sudah dapat memakai baju saya yang telah saya simpan selama 10 tahun yang dulu… Produk SLIM DIET II adalah produk untuk menurunkan berat badan paling murah, paling berkesan dan selamat… CUBALAH ANDA PASTI TAK AKAN RUGI.. dan anda lihat sendiri perubahan badan anda… insyaallah…


 “Kamarul bermula makan SD2 ketika beratnya 92 kg. Mengalami berat badan
berlebihan, sakit lutut dan pinggang 40″ menyebabkan beliau berusaha
menurunkan berat badan. Setelah memakan SD2 selama 6 minggu beratnya turun
sebanyak 12kg, tidak lagi mengalami sakit lutut dan saiz pinggang pun sudah
turun ke 35″. Dulu baju saiz XL dan sekarang boleh ganti baju dengan anak
dengan memakai saiz M. SD2 memang berkesan kerana ia juga menyebabkan kulit
lebih tegang, warna kulit lebih cantik dan tampak lebih muda. Secara tidak
langsung, Kamarul juga sekarang memberi khidmat nasihat dan membantu ramai
orang menurunkan berat badan dan mencapai kepuasan apabila ramai menjadi
sihat dan berjaya.”






Nak ORDER

Jangan Lupa SMS / Call :
HOTLINE 
017 660 2867 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...